A CIG-Ensino consegue melloras por riba de convenio no Plan de Igualdade da Asociación Down

Nacional -
Benefician a máis de 100 persoas traballadoras e dentro de dous anos se abordarán outros avances, antes da finalización do período de aplicación deste Plan

Familias, alumnado e profesorado claman en Compostela por un ensino público galego “con futuro, sen recortes, nin propaganda”

Nacional -
A manifestación, convocada pola Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público denuncia as “falsidades” da conselleira e demanda medios materiais e humanos para garantir un ensino de calidade

Educación conxela un ano máis o número de docentes nos orzamentos: non hai ningún incremento

Nacional -
A CIG-Ensino anima ao PP a auto-emendalos para facer realidade o suposto incremento do número de docentes

O parche do Proa+ non cobre nin as necesidades mínimas solicitadas polos centros educativos

Nacional -
A CIG-Ensino esixe que se cumpra o acordo de catálogos do 2007 e se incrementen os cadros de persoal dos centros segundo as súas necesidades educativas

CIG-Ensino tilda de “totalmente insuficiente” a reacción de Educación ás mobilizacións

Denuncia a deficiente información no PROA+ e a falta de persoal nos centros

A CIG-Ensino denuncia que a Consellaría censura a información sobre a situación dos centros docentes

Nacional -
A xefatura de Inspección de Lugo pretende limitar o acceso ás ANPAs, nun exercicio de censura intolerábel

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público chama á comunidade educativa a mobilizarse contra os recortes

Nacional -
A manifestación terá lugar o próximo 26 de outubro en Compostela, con saída ás 12 da Alameda e haberá servizo de autobuses desde distintas partes do país

A CIG-Ensino pide a retirada da convocatoria de prazas accidentais na inspección educativa

Nacional -
Propón un sistema de actualización anual partindo do profesorado que se presenta ás oposicións

A CIG-Ensino recorre os ceses, a 30 de xuño, do profesorado contratado como Plan MEGA 24/25

Nacional -
O sindicato considera que se están a empregar indebidamente fondos destinados á inclusión educativa e que se discrimina a docentes que non substitúen a ningún titular